Landsindsamling

Bliv indsamler

Bliv indsamler den 9. december

Meld dig som indsamler og vær med, når Amnesty Danmark holder landsindsamling søndag den 9. december. Vi har brug for indsamlere over hele landet, og du kan selv vælge, hvor du gerne vil samle ind.

Tilmeld
Hvad går pengene til

Hvad går pengene til?

Den 9. december samler vi ind til Amnestys arbejde for menneskerettighederne. Som indsamler er du med til at samle penge ind til research, kampagner, medie- og lobbyarbejde, som skal sikre alle menneskers ret til at tale og leve frit.

Hvad går pengene til
Om Landsindsamlingen

Om landsindsamlingen

Amnestys indsamling finder sted den 9. december mellem kl. 10-17.

Børn under 11 år må ikke være indsamlere (men må selvfølgelig gerne følges med deres forældre), og børn og unge mellem 11 og 18 år må kun samle ind, hvis de følges ad to og to.

Pengene skal afleveres på et afleveringssted i nærheden af dig søndag den 9. december mellem kl. 12.30 og 18.

SÅDAN FUNGERER INDSAMLINGEN

Hvordan får jeg min indsamlingsbøtte?

Du modtager den med posten på den adresse, du tilmelder dig med. Du modtager materialet i slutningen af november. Indsamlingsbøtten er flad og kan gå i din postkasse. Sammen med bøtten modtager du også flyers til at smide i postkassen hos folk, der ikke er hjemme, ID-klistermærker og et udprint af din rute.

Hvor skal jeg aflevere pengene?

Når du er færdig med at samle ind, skal du aflevere din indsamlingsbøtte på et afleveringssted i nærheden af dig. Når du har tilmeldt dig, modtager du et link til adressen på dit nærmeste afleveringssted.

Hvornår kan man senest tilmelde sig indsamlingen?

Seneste tilmelding er den 23. november 2018.

Hvad hvis jeg ikke kan nå hele ruten?

Hvis du ikke kan nå at gå hele din rute, skal du bare gå så meget af den, som du har tid til 😊. Vi forventer ikke, at du bruger mere end cirka tre timer på at samle ind. Du må gerne give os besked efter indsamlingen, hvis ruten var for lang, eller hvis der var andre problemer med den, så kan vi gøre ruten bedre til næste år.

Må jeg godt vælge flere ruter?

Ja, du må meget gerne vælge flere ruter😊 Husk bare på, at du skal være færdig med at samle ind kl. 17.00, og at hver rute typisk tager 2-3 timer.

Kan man give et bidrag via MobilePay?

Ja, du kan støtte via MobilePay på 1252. Dette nummer kan du også oplyse til bidragsydere, når du samler ind, så de kan støtte, hvis de ikke har kontanter. Det står også på din indsamlingsbøtte.

Kan man give et bidrag via SMS?

Ja, du kan sende en sms med teksten AMNESTY til 1252, så støtter du med 100 kr. – Og det samme kan bidragsyderne, hvis de ikke har kontanter på sig.

Hvad gør jeg, hvis jeg bliver syg eller forhindret?

Hvis du bliver syg eller forhindret i at gå din rute den 9. december, må du meget gerne sende os en e-mail på landsindsamling@amnesty.dk eller kontakte os på telefon: 33 45 65 78. Husk at oplyse dit indsamler-ID, når du melder afbud. Dit indsamler-ID står i dine e-mails fra os om indsamlingen.

Har du spørgsmål? Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Ring til os på tlf.: 33 45 65 78

eller skriv til landsindsamling@amnesty.dk