Guide til indsamlingen

Sådan fungerer Amnestys indsamling

Vi har gjort vores bedste for at planlægge årets indsamling, så det er så nemt som muligt for dig at samle ind for Amnesty og aflevere pengene, når du er færdig.

1. Vi sender din indsamlingsbøtte og øvrige materiale til din postadresse, så du har alt materialet hos dig og er klar til at samle ind søndag den 9. december. Du modtager det i slutningen af november.

2. Du må samle ind på din tildelte rute mellem kl. 10.00 og 17.00 både via MolbilePay og kontantdonationer. De steder, folk ikke er hjemme, kan du lægge en flyer med støttemuligheder i postkassen.

3. Når du er færdig med at gå din rute, skal du aflevere din bøtte hos én af vores koordinatorer, der står klar til at tage imod dig. Du kan få en snak om indsamlingen, en kop kaffe eller the og måske møde andre, der har været ude at samle ind. Din koordinator har booket et offentligt lokale i nærheden af dig og de fleste afleveringssteder har åbent i tidsrummet 12.30-18.00.
    Du kan finde adressen på dit afleveringssted, hvis du klikker ind på ’din side’ via de mails, vi sender til dig.

4. Efter cirka en uge har vi talt både dit og det samlede beløb sammen og sender resultatet til dig. Vi kan desværre kun tælle kontanter for den enkelte indsamler, og har ikke mulighed for at oplyse enkeltpersoners MobilePay-beløb.

Vi sender dig løbende information om indsamlingen, gode idéer til hvad du kan sige, når døren bliver åbnet, og links til gode nyheder om vores arbejde.

Meld dig til vores Facebookevent og følg med i alt det nyeste om landsindsamlingen <3

Gå til Facebookeventsiden