Tak

Delil Souleiman/AFP/Ritzau Scanpix

Tak for din underskrift!

Tak for din underskrift! Vi vil sende underskrifterne til regeringen hurtigst muligt.

Vi håber, at vores fælles pres vil få statsministeren til at indse, at hun skal hente de danske børn og deres mødre hjem til Danmark så hurtigt som muligt. Og at regeringen ikke udsætter børnene for yderligere traumer ved at adskille dem fra deres mødre. Når de er i Danmark stoler vi på, at de danske myndigheder kan vurdere, om det er bedst for barnet at blive adskilt fra moren. Og så kan myndighederne stille kvinderne for retten i Danmark, hvis de er mistænkt for at have deltaget i krigsforbrydelser eller terrorhandlinger.

Hjælp os med at nå vores mål om 50.000 underskrifter ved at dele underskriftsindsamlingen i dit netværk.

Del aktion
Støt vores arbejde

Din handling gør en forskel

Vi eksisterer kun på grund af støtte fra mennesker som dig, så vil du overveje at donere i dag?

Sammen kan vi fortsætte arbejdet for at gøre en ende på dødsstraf, stoppe brugen af tortur, sikre kvinder og pigers rettigheder og skabe en lysere fremtid for børn på flugt fra krig og konflikt.

Det er personer som dig, der skaber en langtidsholdbar, positiv påvirkning på menneskerettighederne både i Danmark og i verden.

Vi eksisterer 100% på grund af dig

Amnesty modtager ikke økonomiske støtte fra regeringer eller politiske organisationer til vores kampagne- og lobbyarbejde.

Vores økonomiske uafhængighed betyder, at vi frit kan forsvare menneskerettighederne uden at skulle tage hensyn til magthavernes interesser.

Du kan få skattefradrag for din støtte på donationer op til 16.300 kr.