Tak

Amnesty International

José Adrián i X-Can, Yucatán, México, 8. august 2019.

Tak for din underskrift!

Din underskrift har stor betydning. Underskrifter er et meget vigtigt værktøj i vores kamp mod magthavere, der krænker menneskerettighederne.

Vi sender underskrifterne til de mexicanske myndigheder snarest muligt – forhåbentlig vil det få politiet i Yucatán til at give José Adrián og hans familie fuld erstatning og en offentlig undskyldning. Og i fremtiden arbejde for en forbedring af politiets praksis, hvor de aldrig gør brug af vilkårlige fængslinger og tortur.

Hjælp os med at nå 50.000 underskrifter ved at dele aktionen i dit netværk.

Del aktion
Støt vores arbejde

Din handling gør en forskel

Vi eksisterer kun på grund af støtte fra mennesker som dig, så vil du overveje at donere i dag?

Sammen kan vi fortsætte arbejdet for at gøre en ende på dødsstraf, stoppe brugen af tortur, sikre kvinder og pigers rettigheder og skabe en lysere fremtid for børn på flugt fra krig og konflikt.

Det er personer som dig, der skaber en langtidsholdbar, positiv påvirkning på menneskerettighederne både i Danmark og i verden.

Vi eksisterer 100% på grund af dig

Amnesty modtager ikke økonomiske støtte fra regeringer eller politiske organisationer til vores kampagne- og lobbyarbejde.

Vores økonomiske uafhængighed betyder, at vi frit kan forsvare menneskerettighederne uden at skulle tage hensyn til magthavernes interesser.

Du kan få skattefradrag for din støtte på donationer op til 16.300 kr.