Tak

Tak for din støtte

Sådan skaber vi forandring

Tre grundpiller i vores arbejde

Vi dokumenterer overgreb, vi påvirker magtudøverne, vi samler verden for at redde liv.

Dokumentation

Forandringer begynder med fakta. Vores eksperter udfører præcis, krydstjekket research verden over. Dér, hvor uretfærdighed sker - i krig og konflikt.

Vores dokumentation gør det muligt at stille myndigheder og millitære ledere til ansvar for bryd på menneskerettighederne. Dokumentationen er en vigtig del af arbejdet, men det er også en tidskrævende proces. Uden vores økonomiske støttere ville disse historier ikke blive fortalt. Ved at støtte vores arbejde bidrager du til, at krænkelser kommer frem i lyset.

Påvirkning af magthavere

Vi oplyser verden om brud på menneskerettigheder og presser myndigheder, regimer og ledere. Det gør vi på baggrund af vores analyser og rapporter og ikke mindst ved hjælp af det folkelige pres vi kan ligge som en global organisation med over 3 millioner medlemmer.

Global mobilisering

Vores pres resulterer gang på gang i, at mennesker bliver løsladt og får deres frihed og liv tilbage. Det opnår vi sammen med vores støttere og medlemmer på tværs af landegrænser, fordi internationalt pres stadigvæk spiller en rolle og giver nogle mennesker deres frihed tilbage.