Op til jul tænder Amnesty lys for nogen af dem, der har mest brug for det, rundt omkring i verden.

Støt Amnestys arbejde med minimum 250 kr. og få et lys som tak.

I denne mørke tid er der behov for at holde fast i håbet.

Særligt, når man ser tilbage på 2022, og på de kriser, verden har været vidne til året igennem. Den væbnede konflikt i Ukraine, indskrænkning af adgang til sikker abort i USA, voldsomme protester i Iran kickstartet af det brutale drab på Mahsa Amina, krænkelse og udnyttelse af migrantarbejdere i Qatar…

Derfor skal vi huske hinanden på, at der stadigvæk er håb. Med din støtte kan vi blive ved med at kæmpe for menneskerettighederne.

Sammen kan vi skabe en mere retfærdig verden og gøre en forskel for mennesker, der får deres menneskerettigheder krænket.

Amnesty-lyset indeholder 100 % soya samt en eco-certificeret væge og er håndlavet på Ærø.

Som tak for din donation vil vi gerne have lov til at sende dig et lys, så vi kan huske på, at der er håb. Vi gør opmærksom på, at vi kun sender et lys til adresser i Danmark. Leveringstiden er op til otte arbejdsdage. Lyset bliver sendt direkte fra vores leverandør på Ærø, der hedder Soyalysfabrikken. Det er nemlig bedre for miljøet.

Når du ikke at afhente dit lys hos GLS inden det sendes retur, koster det 45 kr. at få gensendt. Kontakt da Amnesty Danmark for nærmere aftale.