Youth-dag og Landsmøde 2022

Kom til Youth-dag og Amnestys landsmøde på Hotel Nyborg Strand 29. april – 1. maj

Den 30. april – 1. maj kan Amnesty endelig holde fysisk landsmøde igen for alle medlemmer, frivillige og aktivister. Det bliver en hel weekend i menneskerettighedernes tegn med fællesskab, gode stunder og MASSER af inspirerende workshops, oplæg og mennesker.

Derfor har vi også lavet vores helt eget særlige Youth event dagen inden, altså den 29. april – planlagt og koordineret af Youth-aktivister og medarbejdere sammen. En inspirerende Youth-dag, hvor du får mulighed for at lære andre Youth’ere at kende, lære nyt om menneskerettighederne OG feste sammen med os – i rimelig fantastiske omgivelser på Hotel Nyborg Strand.

Så hvis du har lyst til at deltage hele weekenden og opdage, hvad et landsmøde er for noget (psst læs mere om det længere nede), skal du kun af med 200 kr. for det hele – både overnatning, hotellet og alle måltider 😊 Som Youth’er dækker vi også alle transportomkostninger.

Selve landsmødet kører separat tilmelding – derfor skal du først tilmelde dig til selve Youth-dagen den 29. april her i modulet og dernæst følge dette link, for at tilmelde dig landsmødet lørdag og søndag. HUSK at bruge Youth rabatkoden, så bliver der fratrukket 100 kr. – du taster LM22youth under checkud.

YOUTH-DAG fredag 29. april

Program til Youthdag

14.00 – Ankomst
14.15 – Intro til os, Amnesty Youth og Youth-dag
14.45 – SJOV – Murder mystery
16.00 – Landsmøde 1on1
16.30 – Skillshare – boder med temaer (SoMe, aktivisme, god gruppedynmik etc)
17.15 – Pause med snacks
17.45 – Oplæg fra hemmelig badass ung aktivist
18.45 – Pause
19.00 – Middag
20.30 – Launch partyyy – reveal kommer senere.

Deadline for tilmelding: søndag den 24. april

Vi sender en mail ugen før med al praktisk info, du drømmer om at få inden både Youth-dagen og landsmødet!

Du skal være medlem for at deltage til Youth-dagen og landsmøde. Hvis ikke du er det endnu, er det bare om at melde dig ind – det koster 75 kr. om året hvis du er under 18 og 195 kr. om året, hvis du er over.
Meld dig ind her >

Landsmøde lørdag 30. april – 1. maj

Vi garanterer, at du får ny energi og store oplevelser i en tid, hvor menneskerettighederne er under hårdt pres mange steder i verden. Der er brug for at stå sammen, og vi har sat alle sejl til for at præsentere en række spændende og inspirerende talere.

For Amnesty Youth sker der også noget RET stort til selve landsmødet. Alle medlemmer der er til stede, skal nemlig stemme om, der ksal være en fast plads til en Youth-repræsentant i Amnestys bestyrelse. Det er virkelig et stort skridt for unge i Amnesty, hvis det bliver vedtaget – så kom med og brug jeres demokratiske stemme i Amnesty til at få endnu mere ungemagt i verdens største menneskerettighedsorganisation!

Tag med til en weekend i menneskerettighedernes tegn, fyldt med spændende foredrag, debatter, koncert, engagerede mennesker.

Du kan læse mere om det praktiske, programmet og tilmelding