Academy

Amnesty Academy

Kom med til relevant og spændende undervisning til aktivister, oplægsholdere og medlemmer

Amnesty Academy er en mulighed for dig som aktivist, medlem eller oplægsholder til at blive klogere på et bestemt emne eller sag.

De forskellige sessions foregår over platformen Zoom. Du vil modtage en mail med et link nogle dage før, så du er klar til at deltage.

Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at skrive til aktivisme@amnesty.dk

Operation Dagsværk

Bliv klogere på årets Operation Dagsværk projekt

Den 11. november løber årets Operation Dagsværk af stablen. Årets projekt hedder “Et trygt skoleliv uden seksuel vold”, og er et samarbejde mellem Amnesty Danmark, Amnesty Peru og Operation Dagsværk, der sammen med en række partnere vil sætte en stopper for de krænkelser og brud på menneskerettigheder, som skoleelever oplever dagligt i Peru.

Tirsdag den 6. oktober kl. 17.00-18.30 kan du deltage i Amnesty Academy på zoom og blive klogere på situationen i Peru, hvordan vi vil skabe forandring for ligestilling i Peru og årets projekt. Du kan også høre, hvordan du kan deltage enten som dagsværker eller ved at hyre en dagsværker for en dag.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at skrive til aktivisme@amnesty.dk