Du kan ikke længere bestille vores PridePakke.

Bestil årets PridePakke og deltag i kampen for LGBTI+ rettigheder ved at aktionere og fejre pride, dér hvor du bor. 🏳️‍🌈

Hvert år fejrer vi pride med LGBTI+-aktivister fra hele verden. Kampen for menneskers ret til at leve et liv, præcis som dem de er, uanset seksuel orientering og kønskarakteristika, er nemlig langt fra forbi. I år er Amnesty partner ved verdensbegivenheden World Pride der kommer til København i August. Det er vi virkelig begejstrede over, for det giver os mulighed for at sætte fokus på menneskerettigheder for LGBTI+ personer verden over. MEN vi mener det er lige så vigtigt at få priden ud i hele Danmark, så alle danskere kan fejre pride, ligegyldigt hvor i landet de bor.

Og her kommer DU ind i billedet! Ved at deltage i kampagnen HUMAN RIGHTS ARE MY PRIDE støtter du lokale LGBTI+-personer og -organisationer og hjælper med at gøre det lidt nemmere for alle at være den, de er. Samtidig kan du med denne PridePakke også gøre en forskel for LGBTI+-personer fra Uganda, Polen, Ungarn og Sverige. Pakken giver dig alt det, du har brug for til at lave dit eget pride event, aktion eller hyggeaften.

Vi glæder os til at se en hel masse skønne og farverige pride events landet rundt i hele august!

Du kan vælge mellem to pakker:

Den store pakke: til dig eller din gruppe, der gerne vil holde et offentligt og lidt større lokalt pride event

Den lille pakke: til dig, der gerne vil fejre pride med dem, du kender, og arrangere en mindre pride komsammen

I denne pride-pakke finder du:

• fire forskellige sager, du kan aktionere for
  • lækkert kampagnemateriale og ideer til, hvordan du sammen med dine venner, kollegaer, medaktivister, medstuderende og andre kan fejre priden der, hvor du bor.
  • Pynt til dit helt egen PRIDE-EVENT
  • Ideer til events og aktioner
  • Pressekit til lokal presseopmærksomhed

Vi sender løbende materialer ud i august, så bestil pakken med det samme, og du får den leveret inden for en uges tid.