Vær med i Amnestys gratis aktionsnetværk. Sammen opnår vi store resultater.
Fordi det virker

Vi opnår løbende store resultater

Det tager kun ganske kort tid at læse og skrive under på en Lifeline-aktion via sms eller email. Men selvom det er nemt for dig, har din indsats stadig stor effekt.

Gode nyheder
Android-bruger?

Når du vil skrive under på en sag via sms, kan Android telefoner godt vise en advarsel - selvom beskederne kun koster almindelig sms-takst.

Guide til Android brugere
Nyt nummer

Amnesty har fået nyt telefonnummer! 1252 er vores helt eget nummer, hvilket betyder, at al kommunikation på dette nummer er fra os.

Vores gamle nummer (1220) delte vi med andre organisationer og virksomheder. Det kunne give lidt forvirring og utryghed, og derfor har vi valgt at investere i vores eget nummer.

Det betyder, at du fremover kan stole trygt på, at al kommunikation fra 1252 er fra os. Medmindre det tydeligt står angivet, koster det kun almindelig sms-takst at svare på beskederne. Hvis du ved en fejl alligevel kommer til at donere til os, kan du altid kontakte Amnesty og få din donation refunderet.

I en periode vil det fortsat være muligt at bruge 1220. Du behøver altså ikke være bekymret, hvis du af vanens magt kommer til at sende til dette nummer.