Giv en gave i dit testamente Testamente Arv Støt

Giv en gave

Giv en gave til fremtidige generationer

At skrive et testamente er en af de vigtigste ting, du nogensinde vil gøre. Vigtigst af alt vil det beskytte din familie, og dem du elsker. Et testamente sikrer, at din arv bliver fordelt, præcis sådan som du ønsker det. Og det fjerner unødig stress for dine nærmeste.

Men hos Amnesty mener vi, at dit testamente kan gøre meget mere end det – det kan være din arv til fremtiden. Du kan sikre, at dine værdier lever videre og lade din stemme blive hørt, længe efter du er væk.

Din gave vil lade lyset brænde for menneskerettighederne

Med en gave til Amnesty i dit testamente skriver du dig selv ind i historiebøgerne. Dit bidrag er med til at sikre menneskerettighederne for fremtidige generationer. Så bliver din arv ikke en slutning, men en ny start, der viser dine efterladte og andre, hvilke værdier du lagde vægt på i livet.

Igennem de sidste 50 år har vi opnået en lang række enestående resultater. Samvittighedsfanger er blevet løsladt. Dødsstraf er blevet omstødt. Torturbødler er blevet bragt for en domstol. Regeringer har ændret love og holdninger.

Vores resultater har stor indflydelse på individers liv. Og da vi arbejder uafhængigt af statsstøtte, er resultaterne kun mulige på grund af vores støtters generøsitet. Med en gave i dit testamente kan vi blive endnu stærkere i fremtiden, så vi kan fortsætte kampen for frihed og retfærdighed for de næste generationer.

Sådan opretter du et testamente
Fordele ved at testamentere
Derfor har vi brug for din støtte
Spørgsmål og svar om testamenter