Giv en gave i dit testamente Testamente Arv Støt

Med et testamente kan du give dit bidrag til en fremtid, hvor Amnesty fortsat kæmper for alles menneskerettigheder.
Kort sagt

Giv en gave til fremtidige generationer

Skriv Amnesty ind i dit testamente og skriv samtidigt dig selv ind i historiebøgerne. Dit bidrag er med til at sikre menneskerettighederne for fremtidige genrationer. Så bliver din arv ikke en slutning, men en ny start, der viser dine efterladte og andre, hvilke værdier du lagde vægt på i livet.

Igennem de sidste 50 år har vi opnået en lang række enestående resultater. Samvittighedsfanger er blevet løsladt. Dødsstraf er blevet omstødt. Torturbødler er blevet bragt for en domstol. Regeringer har ændret love og holdninger.

Vores resultater har stor indflydelse på individers liv. Og da vi arbejder uafhængigt af statsstøtte, er resultaterne kun mulige på grund af vores støtters generøsitet. Med en gave i dit testamente kan vi blive endnu stærkere i fremtiden, så vi kan fortsætte kampen for frihed og retfærdighed for de næste generationer.

Oftest stillede spørgsmål

Opret et testamente online – det er gratis, nemt og hurtigt

Amnesty International Danmark og DinArv har indgået et samarbejde, der gør det muligt at oprette et gratis testamente. Nu er det ganske gratis og nemt – og du kan stå med testamentet i hånden i dag:

Opret dit testamente på DinArv her

Har du spørgsmål til arv og testamente?

Send en mail eller ring, så rådgiver jeg om, hvordan du kan sikre menneskerettighederne for fremtidige generationer.

Mette Vinggaard Hellerung

Ansvarlig for Arv og Testamente

mail: mvhellerung@amnesty.dk

Advokatfirmaet Njord Law støtter Amnesty med rådgivning om arv og testamenter.